Staging

צאו לחופשה בחיפה! המלצות לטיול בחיפה מאחת שיודעת

צאו לחופשה בחיפה! המלצות לטיול בחיפה מאחת שיודעת

מחפשים יעד לחופשה עם ים, אטרקציות, אוכל מעולה וטיולי טבע? התשובה היא חופשה בחיפה!
חיפה, המטרופולין הגדול ביותר בצפון, מלאת אטרקציות תיירותיות המתאימות לחופשות זוגיות או משפחתיות. היא משלבת ים, הר, עיר, טבע וקולינריה משובחת.  בכתבה תוכלו למצוא חלק קטן מהשפע התיירותי של חיפה, שזה המון המלצות מה לעשות בחופשה בחיפה.
תצפית סטלה מאריס

מה לעשות בחופשה בחיפה?

אני גרה מעל לעשור בחיפה, בין החופשות בחו"ל – אני דואגת גם לטייל בעיר בה אני מתגוררת. 

קפיצה קטנה ליוון – טיול לתצפית סטלה מאריס.

אחד היתרונות של חיפה, היא הנופים הנשקפים מכל מקום, יש לי כמה תצפיות אהובות בחיפה, אך מספר אחת היא התפצית פנורמית מדהימה על רצועת החוף של חיפה – קפלת המשפחה הקדושה!⁣
כדי להגיע – תרשמו בוייז "כיכר סטלה מאריס", שם ניתן להחנות את הרכב. ליד החניה יש שביל שמוביל למטה לעבר קפלת המשפחה הקדושה, ההליכה קלה מאוד ונמשכת כ-5 עד 10 דקות.⁣ אם מזג אוויר נעים ובא לכם טיול מעגלי, ניתן להמשיך עם השביל בירידה עד לחופי הים של שכונת בת גלים, משם תוכלו לעלות חזרה לחניה בעזרת רכבל בת גלים.
מנזר השתקנים חיפה

צאו לסיור מודרך להכיר את השכונות המיוחדות של העיר.

לאורכה של ההיסטוריה, חיפה שימשה כמוקד תרבותי חשוב. כמוקד חשוב, תוכלו למצוא מגוון עצום של עניין בטיול ברחובות העיר. תוכלו לצאת לחקור את שוק הפשפשים של חיפה ושכונת ואדי סאליב, תוכלו לצאת לסיור קולינרי ולחקור את סצנת האוכל הערבי המקומי בואדי ניסנאס, תוכלו לצאת לסיור בגנים הבהאים ולהכיר את הדת הבהאית מקרוב.
סיור עם זויה

בקרו בחופי הים המיוחדים של העיר.

בכל מה שקשור לים, חיפה היא לדעתי מספר אחת! בחופשה בחיפה תוכלו לטייל ברצועת חוף יפהפייה, לאורכה טיילת המאפשרת רכיבה על אופניים או הליכה נוחה. בחופי הים של חיפה תוכלו למצוא מגוון רחב של ספורט ימי: גלישת גלים, סאפ, קייט סרף וכו' (תלוי במצב הים).
 
אם תרצו לשל חופי רחצה מסודרים, עם בתי קפה על החוף, תוכלו לעצור בחופי הים של חוף הכרמל. אם בא לכם חוף סלעי יפהפייה עם בריכה קטנה חצובה בסלע, בקרו בחוף שקמונה.
 
שקמונה בריכה חצובה בים

בקרו במוזיאונים של העיר.

לא המטעטק לבדו. מלבד מוזיאון המדע המוכר של חיפה, המדעטק, בחיפה יש שישה מוזיאונים עירוניים. אז אם מעניין אתכם אומנות יפנית, או שאתם בעניין של כלי שיט – חיפה תפתיע אתכם לטובה.
בביקור בעיר תוכלו לבקר בין המוזיאונים: מוזיאון חיפה לאומנות, מוזיאון טיקוטין, המוזיאון הימי, מוזיאון העיר, מוזיאון מאנה-כץ, מוזיאון הרמן שטרוק והמרכז לחינוך. 

את שעות הפתיחה, הפרטים על תערוכות מתחלפות, העלויות והזמנת כרטיסים מראש תוכלו למצוא באתר האנטרנט של מוזיאוני חיפה.

לטייל בואדיות חיפה

הקסם של חיפה הוא שאתם יכולים לצאת ממרכז עירוני סואן ותוך 5 דקות להיות מוקפים בירוק. בזכות הטופוגרפיה הייחודית שלה, ניתן למצוא מספר רב של ואדיות בחיפה. בחלק מהואדיות של חיפה הוכשרו מסלולי הליכה ונפרצו שבילים בשביל המטיילים.

בין הואדיות המוכרות של חיפה: נחל שיח (בו תוכלו ליהנות משני מעיינות נהדרים), נחל אחוזה ונחל לוטם.

>> לחצו כאן לקרוא על כל מסלולי הטיול בואדיות חיפה.

שביל סטלה מאריס חיפה

תחקרו את סצנת הגרפיטי המקומית

תמיד שמדברים על גרפיטי, חושבים על שכונת פלורנטין בתל אביב. אבל תנו לי להפתיע אתכם – חיפה היא מעצמת גרפיטי, בכל זאת היא המקום ממנו יצא הרכב הגרפיטי המוכר בכל העולם הברוקן פינגאז (Broken Fingaz). 

איזה רחובות לא לפספס? תחנו את הרכב/תגיעו בתחבורה ציבורית אל רכבת מרכז השמונה. משם תפנו שמאלה אל רחוב הנמל. אחרי 2 דקות הליכה תוכלו לראות את אחת מהיצירות המרשימות ביותר. תמשיכו על רחוב הנמל עד סופו, לאוכלו של הרחוב עשרות יצירות מהממות.
למתקדמים: תתחילו לטפס דרך העיר התחתית אל עבר שכונת ואדי סאליב, את קירות שכונת ואדי סאליב מקשטות ציורי גרפיטי קצת יותר מחתרתיים. 
משם תוכלו לטפס במעלי ההר אל שכונת הדר ואל רחוב מסדה המפורסם. 
אין צורך לחזור הכל ברגל – תוכלו לקחת את הכרמלית (הרכבת תחתית היחידה בארץ נכון לכתיבת שורות אלו) חזרה אל העיר תחתית. 
אגב, תוכלו לעשות את המסלול גם הפוך וככה להימנע מעליה. 

 

גרפיטי בחיפה בעיר תחתית

מלונות מומלצים בחיפה

החלטתם להישאר ללילה בחיפה? החלטה נבונה. 
בחיפה יש המון אופציות לינה שונות, תנו לי לעזור לכם בבחירת מקום הלינה. 

מלונות בוטיק במושבה הגרמנית.

המושבה הגרמנית הוא אזור מעולה ללון בו. המושבה, שמתחילה במורדות הגנים הבהאים ומסתיימת מול הנמל, מתפארת בבתי אבן יפים, שחלקם מאכלסים היום בתי קפה, מסעדות, ברים ומלונות, ברחוב שהפך לאחד ממוקדי הבילוי בעיר.
מרחק הליכה קצר העיר תחתית שם רוב חיי הלילה החיפאים. 

מלון הטמפלרס:

מלון הטמפלרס, שהצטרף לאחרונה לרשת גולדן קראון, התמקם בבית שהוקם ב־1868 על ידי משפחת וורסטר, ממייסדי המושבה הגרמנית, שהפעילו בחצר ביתם נפחייה ובית מלאכה לתיקון כרכרות.
במלון 17 חדרים וסוויטות שעוצבו בסגנון אקלקטי – חלקם מעוצבים בסגנון אירופה הקלסית, בחלקם הוסיפו נגיעות 'טוסקניות' וחלקם זכו לטאץ' מודרני – ריהוט שקוף, קירות זכוכית החוצצים בין החדר לחדר הרחצה. חלק מהחדרים צמודי ג'קוזי ומרפסת הפונה לנוף הגנים או לרחוב בן גוריון, הרחוב עם מלא מסעדות ונוף לבהאים (ואם אתם אוהבי שקט אלה לא החדרים שלכם), האחרים עם יציאה לפטיו שקט.

>> לחצו כאן לפרטים והזמנה.

מלון שומכאר: 

המלון שוכן במבנה טמפלרי ששוחזר ונשמר לצד מבנה חדיש. נחשב למעין "נווה מדבר עירוני", אשר משלב בין עיצוב מוקפד לבין שירות אדיב, ידידותי וחסר פשרות. את חווית האירוח הייחודית מרגישים עוד מרגע הכניסה למלון דרך הגינה הירוקה, שמקבלת את פני האורחים ומעניקה להם הצצה אל הארכיטקטורה ההיסטורית. אותה ארכיטקטורה מהווה מיזוג יוצא דופן בין העתיק לבין המודרני. 

במלון קיימים 40 חדרים וסוויטות, כולם עוצבו באופן מוקפד ותוכננו כדי לאפשר לכל אורח באשר הוא את חווית הלינה והחופש הטובה ביותר.

המלון הביא קונספט חדש לעיר, מלון לזוגות בלבד (ילדים מעל גיל 12 בתיאום מקדים בלבד).  

>> לחצו כאן לפרטים והזמנה.

דאגתי לעוקבים ל-8% הנחה למלון שומאכר. 
בהזמנה באתר הרשת עם קוד קופון:

  • shir8bb עבור לינה וארוחת בוקר
  • shir8ro עבור לינה בלבד

>> לחצו כאן לאתר הרשת. 

היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג בשביל להיות מעודכנים בנוגע להנחות לעוקבים שלנו. 

מלון קולוני

מלון קולוני הינו מלון בוטיק הממוקם באזור המרכזי של חיפה, בלב המושבה הגרמנית. המלון שוכן במבנה משוחזר שהוקם לפני למעלה ממאה שנה וכך מצליח לשלב בין מתקנים מודרניים לאלמנטים ארכיטקטוניים מקוריים. המלון ממוקם כ-400 מטר בלבד מהגנים הבהאיים וכיפת הזהב.

כל חדרי האירוח כוללים טלוויזיית LCD, גישה חופשית לאינטרנט ואמצעים להכנת תה וקפה. 

באתר גרוו תוכלו למצוא הנחות שוות למלון.

>> לחצו כאן לעמוד ההנחה בגרופון.

מלונות בקרבת הים

אם אתם מעדיפים לישון ליד הים בחופשה שלהם, אז לאחרונה שופצו כמה בתי מלון בשכונת בת גלים, אשר מספקים כעת חוויה מעולה.

מלון סי שייל:

מלון סי שייל נמצא על שדרות בת גלים, מרחק 2 דקות הליכה מהטיילת ובמרחק 5 דקות הליכה מהחוף המוכרז של בת גלים. על שדרה תמצאו את בית הקפה האהוב מיליהאוס, שם תוכלו להתפנק בכריך/קפה להתחיל איתו את היום. 

חדרי האירוח ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, מקרר, קומקום, מקלחת, מוצרי טיפוח בחינם ושולחן עבודה. כל חדרי האירוח כוללים פינת ישיבה.
יש חדרים המתאימים למשפחות. 

>> לחצו כאן לפרטים והזמנה.

אם לא מצאתם מקום שמתאים לכם, מוזמנים לשלוח לי הודעה בעמוד האינסטגרם ואנסה לייעץ לכם בבחירת מקום הלינה בעיר. 
>> לחצו כאן לכניסה לעמוד האינסטגרם.

מיציתם את חיפה?

לא שאני מאמינה שזה יכול לקרות, גרה פה 10 שנים ועוד לא מיציתי. אתם יכולים לצאת לטיול יום בעכו, לבקר בשמורות הטבע של הכרמל או להצפין לכיוון חופי אכזיב וראש הנקרה.

חובבי מעיינות? בסביבת חיפה תוכלו למצוא מעיינות קרירים מלאי מים כל השנה. 
>> לחצו כאן לרשימת מעיינות בחיפה והסביבה.

המלצות על מסלולי טיול בסביבת חיפה:

יצא לכם לצאת לחופשה בחיפה?
נשמח אם תרשמו את החוויות שלכם בתגובות.
נעזרתם בהמלצות בכתבה? 
אל תשכחו לתייג אותנו ברשתות החברתיות!

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חופשה בחיפה

לפי אזורים

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

הרשמה חינם לעסקי תיירות

הצטרפות לאינדקס עסקי התיירות של Check IN/OUT

שם פרטי *
שם משפחה *
אימייל *
סיסמה *
אימות סיסמה *

לקריאת התקנון

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן