Staging

איפה לישון במילאנו: מלונות מומלצים, דירות שוות והוסטלים

אחת השאלות החשובות לפני שטסים לביקור באיטליה שכולל את מילאנו, היא איפה לישון במילאנו. חלק חשוב מאוד בתכנון הטיול הוא בחירת מקום הלינה. איכות השינה, המיקום והשירות במלון – יכולים להשפיע על מהלך הטיול כולו ובחירה לא נכונה יכולה לפגוע מאוד בחופשה.
ישנם לא מעט סוגי לינה שניתן לבחור בניהם כאשר יוצאים לחופשה: הוסטל, דירה, מלון או אכסניה. 
מילאנו היא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה באיטליה לאחר רומא. וכיאה לעיר גדולה היא מציעה מבחר רחב מאוד של אופציות לינה שונות.

איך מתוך כל המבחר הזה ניתן לבחור את הלינה המתאימה ביותר במינימום עלות?.
ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת המלון:

  • מיקום.
  • מחיר.
  • השירותים שמקום האירוח מספק.
  • ביקורות.

בכתבה אענה לשאלה איפה לישון במילאנו! ארכז מלונות ומקומות לינה מומלצים במילאנו שאספתי עבורכם מרחבי האנטרנט עם דגש לפרמטרים האלו. 
ממליצה לכם לפני שאתם מזמינים את מקום הלינה לקרוא היטב את האותיות הקטנות. 

בניניים יפים באיטליה

קצת על מילאנו

הרבה תיירים נמשכים למילאנו בשביל הקניות, אבל אני הרגשתי שהתאהבתי בה מסיבה אחרת. מילאנו מציעה תמהיל ססגוני המושלם לחופשה אורבנית – אנשים מקומיים מלאי הסטייל, גלריות מרשימות, אומנות ששזורה בכל פינה ואוכל מקומי המעולה. 

בנוסף, מילאנו היא נקודה מעולה לצאת לטיול בצפון איטליה. יש מספר גדול של טיסות מישראל אל שדה התעופה מלפנסה, ממנו ניתן לצאת לחקור את אזור האגמים של איטליה הכולל את אגם גארדה, אגם קומו ואגם מגורה.. 

אטרקציות שלא כדאי לפספס במילאנו:

  • הדואומו של מילאנו  Duomo di Milano.  
    אחד המבנים הכי יפים שביקרתי בהם. 
    ממליצה לקנות כרטיס SKIP THE LINE על מנת לדלג על תורי הענק. 

  • תיאטרון לה סקאלה  Teatro Alla Scala.
    התיאטרון הוקם בשנת 1778 ואירח לאורך השנים את מיטב המלחינים, כוכבי האופרה המפורסמים בעולם וגדולי המנצחים.

  • הסעודה האחרונה The Last Supper.
    יצירת האמנות המפורסמת של לאונרדו דה וינצ'י – ׳הסעודה האחרונה׳. התמונה שצייר דה וינצ'י במשך מספר שנים על קיר במנזר הדומיניקני בכנסיית סנטה מריה דלה גרציה במילאנו.

  • מצודת ספורצסקו Castello Sforzesco.
    ספורצסקו היא אחת מהמצודות הגדולות ביותר בעולם, והיא נחשבת לעוד אחד מהסמלים החשובים של מילאנו.

  • פארק סמפיונה  Parco Sempione.
    פארק סמפיונה הוא הפארק העירוני והגדול ביותר במילאנו, ויש בו אגמים, גשרים קטנים וחמודים, מזרקות ומסלולים להליכה ולאופניים.

 

איפה לישון במילאנו?

מילאנו הינה העיר השנייה בגודלה באיטליה אחרי רומא, בירת איטליה. מילאנו הינה עיר התעשייה והכלכלה של איטליה, ואינה תיירותית בלבד. 

במרכז העיר מילאנו נמצא הדואמו המפורסם של העיר, ממנו יוצאים הרחובות הראשיים של מרכז העיר. מצפון לאיזור הדואמו מצוי רובע המעצבים של מילאנו, שהוא גם איזור בילויים נחשק "בררה" Brera, וצפונה יותר נמצא איזור תחנת הרכבת המרכזית של מילאנו, התחנה גדולה וממנה יוצאות רכבות לא רק לערי איטליה אל גם לרוב הערים הגדולות באירופה. 

השכונה הכי טובה לפעם ראשונה במילאנו – פיאצה אל דואמו

המיקום הכי מרכזי ללון בו בעיר הוא ללא ספק פיאצה דל דואומו. הקתדרלה הענקית ומתחם הגלריה המרשים אשר סביבה עשרות חנויות, מסעדות וברים. מי שעוצר במילאנו לזמן קצר, זהו החלק היחיד של העיר שאי אפשר לפספס.

מקומות לינה באזור:

  • מלון סטראף (Hotel Straf): הוא מלון אולטרה-מודרני הממוקם במרחק של 50 מ' בלבד מקתדרלת מילאנו. המלון שוכן בבניין מהמאה ה-19 ומציע חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, מסעדה בינלאומית וחדרים מעוצבים הכוללים טלויזיה שטוחה, מכונת נספרסוקומקום וחדרי רחצה מפנקים. 
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • מלון פארק הייאט מילאנו (Park Hyatt Milano): שוכן מול הכניסה לגלריה ויטוריו אמנואלה (Galleria Vittorio Emanuele), במרחק של 200 מ’ מהדואומו ומתיאטרון לה סקאלה (La Scala). חדרי האירוח מרווחים ומפוארים, וכוללים חדר רחצה גדול משיש. בחלקם טרסה פרטית.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • סינה דה לה וילה (Sina De La Ville): נמצא במרחק של 350 מ‘ מקתדרלת מילאנו (Milan Cathedral), ומציע טרסת שמש על הגג עם אמבט הידרומסאז‘ חיצוני בקיץ, שמקורה בעונת החורף. מרכז הבריאות כולל מרחץ אדים, חדר כושר קטן וסאונה, ותוכלו ליהנות גם מטיפולי יופי אחרים.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 

 

הדומאו של מילאנו

השכונה הכי טובה לבילוים במילאנו – בררה.

מצפון-מערב למרכז העיר נמצא רובע של רחובות צרים הידועים בשם בררה. זהו אזור אופנתי, עם תנועת מכוניות דלילה יחסית ושילוב של מקומיים ותיירים הנהנים מחנויות, מסעדות וברים, וה-Pinocotera de Brera – שהוא ללא ספק מוזיאון האמנות החשוב ביותר בעיר. שכונת הבררה קרובה גם לאטרקציות המרשימות ביותר של מילאנו: קסטלו ספורצה, פארק סמפיונה ואזור הדואומו.

מקומות לינה באזור:

  • מלון גראנד (Grand Hotel et de Milan): ממוקם ברובע הקניות היוקרתי של מילאנו, במרחק של 400 מ' מבית האופרה לה סקאלה (La Scala). המלון ממוקם ליד תחנת המטרו מונטנפולאונה (Montenapoleone), במרחק של 10 דקות הליכה מהקתדרלה של מילאנו, הדומו (Duomo).
    חדרי המלון ממוזגים וכוללים ריהוט מהמאה ה-18, מיני בר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בתשלום. 
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • מלון בולגרי מילאנו (Bulgari Hotel Milano): הוא מלון בוטיק השוכן במבנה מעודן ואקסלוסיבי. הוא ממוקם בסמוך לרחוב הקניות החשוב ביותר במילאנו ויה מונטנפולאונה (Via Montenapoleone). במלון ספא הכולל בריכת שחייה מקורה ומסעדה המציעה מאכלים מהמטבח האיטלקי. 
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • מלון ארמאני מילאנו (Armani Hotel Milano): ממוקם במרחק 50 מ' בלבד מתחנת המטרו מונטנפולאונה (Montenapoleone).  החדרים שוכנים בבניין משנת 1930 שתוכנן על ידי אנריקו גריפיני וכוללים ריהוט מבית Armani Casa ומכונת קפה של נספרסו, חדרי רחצה מפנקים עם מקלחת ואמבטיה, טלוויזיה ומכשיר אייפד.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 

 

רובע התעלות של מילאנו – נאבילי.

רובע נאבילי ממוקם כקילומטר מהמרכז ההיסטורי של העיר, מה שאומר שאפשר להגיע למרכז ההיסטורי ברגל בקלות. ברובע יחכו לכם מבחר של גלריות, בתי קפה בסטייל, חנויות של ענתיקות ועוד כמה אתרים היסטוריים. האווירה במקום שקטה ונעימה ולא הומה כמו במרכז העיר, מה שהופך את הביקור למהנה וכזה שיכול להוות הפוגה מהמוני התיירים והאנשים.

בנוסף, ברובע תוכלו למצוא מקומות לינה מעולים במחירים נוחים משמעותית ממרכז העיר. 

מקומות לינה באזור:

  • מלון מניה פארס (Hotel Magna Pars l'Hotel à Parfum): מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים, השוכן במיקום מעולה צמוד לתחנת רכבת. המלון מציע סוויטות אולטרה מודרניות, הסוויטות משקיפות אל הגן ומעוצבות בגוונים מרגיעים. במלון מרכז הבריאות עם חדר כושר וחמאם טורקי.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • סאבונה 18 סוויטס (Savona 18 Suites): שוכן בלב הרובע, במרחק של 800 מטרים מ-MUDEC ו-900 מטרים מהדרסנה. תחנת הרכבת והמטרו פורטה ג'נובה (Porta Genova) נמצאת במרחק 5 דקות הליכה.
    בחדרים מכונת קפה, טלויזיה ומיזוג אוויר.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 
  • דירות אי נאבילי קה ווריי (I Navigli Che Vorrei) : יחידות האירוח כוללות פטיו, מטבח מאובזר במלואו עם מדיח כלים, פינת ישיבה עם ספה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת כביסה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. לרשותכם גם מיקרוגל, מקרר, תנור, קומקום ומכונת קפה.
    לחצו כאן למחירים ופרטים נוספים. 

אז מצאתם איפה לישון במילאנו?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים הוסטל, מלון או דירה.
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת איפה לישון במילאנו.

שימו לב, לא התארחתי בכל מקומות האירוח שציינו בכתבה.
מקומות הלינה נבחרו כמומלצים אחרי עבודת מחקר רצינית (קריאת ביקורות, בדיקה ברשתות חברתיות ועוד). 

אטרקציות נוספות במילאנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר..
שיר ים פסקה

שמי שיר-ים ואני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט. בבלוג אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם.
בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.
בנוסף אני כותבת גם הרבה טיפים על תכנון טיול והוזלת עלויות.

_____________________________________
שירותים של בלוגרית טיולים
ציוד טיול לחו"ל
טיפים להוזלת עלויות טיול
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
הרשמה חינם לעסקי תיירות

הצטרפות לאינדקס עסקי התיירות של Check IN/OUT

שם פרטי *
שם משפחה *
אימייל *
סיסמה *
אימות סיסמה *

לקריאת התקנון

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן