Staging

מלונות מיוחדים בעולם – מיטות שלא חשבתם לישון עליהם

חלק חשוב מאוד בחופשה הוא המיטה עליה תנוחו בסוף יום הטיול. לכן Booking.com בדקה יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח כדי להציג בפניכם חמש אפשרויות לשהייה ברחבי העולם, עם מיטות ייחודיות שיתנו לכם חוויית שינה חלומית – תוכלו למצוא מיטה לכל סוגי המטיילים, החל ממיטות שמעוצבות כמו מכוניות בגרמניה, דרך מיטות קרח בשוודיה ועד מיטה שעשויה מגביש מלח בבוליביה.

מלון קרח בשוודיה

V8 Hotel Köln at MOTORWORLD, קלן, גרמניה

עבורי גרמניה תמיד מתקשרת עם רכבים. גם אם אתם לא חובבי רכבים, שינה במכונית משוחזרת אמיתית בטוח תשאיר אתכם עם חוויית טיול בלתי נשכחת. המלון V8 Hotel Köln at MOTORWORLD נמצא בנמל התעופה ההיסטורי בוצויילרהוף בקלן, ויש בו חדרים ייחודיים שכוללים דגמי מכוניות שונים שהפכו למיטות. נושא הרכב שמאפיין את עיצוב המלון מבטיח שהייה מושלמת לתיירות ולתיירים מכל הגילאים שרוצים לשהות במקום לא שגרתי.

מלון בקלן גרמניה

Hotel de Sal Luna Salada, אויוני, בוליביה

הסאלאר דה אויוני (Salar de Uyuni) בבוליביה הוא מדבר המלח הגדול ביותר בעולם, והוא נחשב לאחת מחוויות הטיול המדהימות ביותר בדרום אמריקה. אין דרך טובה יותר ליהנות עד הסוף מחוויית המלח הזו מאשר להתעורר לנופים עוצרי נשימה של מישורי המלח, וללכת לישון במקום אירוח שבנוי אך ורק מגבישי מלח. המלון Hotel de Sal Luna Salada הוא המקום המושלם לחוויה כזו – החדרים משקיפים למכרה המלח אויוני, ואורחות ואורחים יכולים אפילו לישון במיטות שעשויות מגבישי מלח.

מלון מלח בבוליביה

Icehotel, יוקאסיארבי, שבדיה

מפחדים מקור? המלון הזה הוא לא בשבילכם! 

השהות במלון Icehotel, שנמצא בצפון שבדיה, היא חוויה נפלאה של פעם בחיים. החדרים מפוסלים אך ורק מקרח שנחצב מנהר טורנה (Torne) שזורם ליד. הטמפרטורה בחדרים נעה בין מינוס שמונה למינוס חמש מעלות צלזיוס (!!). כל חדר מעוצב בצורה שונה וייחודית וכולל ריהוט בעבודת יד שפוסל מקרח על ידי אמנים בינלאומיים. האורחים במלון ישנים בשקי שינה תרמיים שנחים על מיטות הקרח ושמיכות מעור איילים, כשסביבם יצירות אמנות מיוחדות ושקט מוחלט.

שימו לב, יש גם חדרים "רגילים" במלון.

מלון קרח בשוודיה

BOOK AND BED TOKYO Shinsaibashi, אוסקה, יפן

יפן מציעה מגוון של מקומות לינה מיוחדים. שינה על מדף ספרים נשמעת לכם טוב? מקום האירוח BOOK AND BED TOKYO Shinsaibashi שנמצא באוסקה מציע חוויית שינה לא שגרתית בחדרים שמעוצבים כמו קפסולות ומוקפים בספרים. מתקרת החדרים משתלשלים גם דפים מסדרת הקומיקסים 'מאנגה' מז'אנר המדע הבדיוני. העיצוב של המלון מרהיב ביופיו, סטנדרט ניקיון של יפן ויש במקום מבחר גדול של ספרים באנגלית וביפנית. 

מלון קפסולות באוסקה

Adventure Suites, ניו המפשייר, ארצות הברית

המלון The Adventure Suite בנורת' קונווי בניו המפשייר הוא מלון שמעוצב לפי נושאים, ובו כל חדר מתאים להרפתקה אחרת. תוכלו למצוא במלון מיטה שמעוצבת כמו צדפה ושתגרום לכם להרגיש כמו בני ובנות ים מתחת למים, או מיטת קינג סייז עגולה עם נרות מעל לראש ועיצוב בהשראת הריסות רומיות. אורחות ואורחים ייהנו במלון משנת לילה טוב באווירה כיפית ומיוחדת, שבטוח תיתן השראה לחלומות הרפתקניים. מקום האירוח הייחודי הזה מעולה למשפחות, לזוגות ולקבוצות חברים. 

קרדיט לתמונות: Booking.com

התארחתם במקום לינה מיוחד? שתפו את החוויות שלכם בתגובות.

שתמיד נטייל,
שיר-ים 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר..
שיר ים פסקה

שמי שיר-ים ואני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט. בבלוג אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם.
בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.
בנוסף אני כותבת גם הרבה טיפים על תכנון טיול והוזלת עלויות.

_____________________________________
שירותים של בלוגרית טיולים
ציוד טיול לחו"ל
טיפים להוזלת עלויות טיול
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
הרשמה חינם לעסקי תיירות

הצטרפות לאינדקס עסקי התיירות של Check IN/OUT

שם פרטי *
שם משפחה *
אימייל *
סיסמה *
אימות סיסמה *

לקריאת התקנון

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן