Staging

יעדים לחופשה חמימה בפברואר

חודש פברואר הינו שיא החורף באירופה וברוב מדינות ארה"ב. טיול באירופה בחודש זה מתאים בעיקר לחופשות סקי וספורט חורף. אם הקור לא מפחיד אתכם, פברואר זהו זמן נהדר לצפות בזוהר הצפוני במדינות סקנדינביה. אבל אם אתם מחפשים חופשה חמימה בפברואר תוכלו לטוס לקנבלים הגדולים בברזיל או לבטן גב באיים הקנריים. 

אספנו בשבילכם יעדים לחופשת חורף חמימה. 

 

מלון למבוגרים בלבד באי קוס

אבו דאבי – מזג אוויר חמים

אבו דאבי, כאמור, היא בירת איחוד האמירויות. כמו בדובאי, גם בה הושקעו תקציבים אדירים כדי להפוך אותה למוקד תיירותי בינלאומי. ניתן למצוא באבו דאבי מלונות ואתרי נופש יוקרתיים ברמות הדירוג והפינוק הגבוהות ביותר בעולם. לצד מלונות מפנקים תוכלו גם להנות בה ממבנים בעלי ארכיטקטוניות מיוחדות, מוזיאונים מרשימים, לונה פארקים ואתרים לכל המשפחה וכמובן חופי ים לרבוץ בהם.

מזג האוויר באבו דאבי בחופש בפברואר נע בין 30 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה.

ריכזתי עבורכם מלונות שווים באבו דאבי:

יש עוד אופציות אירוח באבו דאבי, תוכלו לקרוא עליהן כאן.

לחצו כאן לטיסות זולות לאבו דאבי

מלון אמיטירס אבו דאבי

הודו – חופשה קייצית בחצי היבשת המזרחית

חודש פברואר מסמן את סוף החורף בהודו, ומזג האוויר ברחבי חצי היבשת מתחמם. הודו היא ענקית והמזג אוויר בה שונה בין אזורים שונים. בצפון עדיין קפואה ומושלג, ובאזור הדרומי עלול להיות חם מדי. זוהי תקופה נהדרת לביקור באזור המזרחי ובאיי אנדמן – יעד מעולה לבטן גב וחופים בתוליים.

אומנם הטיסה עלולה להיות יקרה, אבל עלויות המחייה בהודו מאוד זולות ביחס לארץ.

הטמפרטורה הממוצעת בפברואר בגואה הינה 28 וממוצע של 1 ימים גשומים.
לחצו כאן לטיסות לגואה.

חוף הים בגואה בפברואר

האיים הקנריים 

קבוצת האיים הקנריים בנויים משבעה איים מרכזיים, לאורך השנים האיים הקנריים הפכו להיות פופולריים עבור תיירים מכל רחבי העולם. בזכות הטבע המדהים, הנוף הוולקני המרשים וחופי הים הייחודיים עם חול שחור.

מזג האוויר באיים מושלם לאורך כל השנה, בכל שבעת האיים מורגש מזג אוויר ים תיכוני אשר מאופיינים בעונת קיץ יבשה במיוחד עם טמפרטורות חמימות וחורפים מתונים מבחינת מעלות (יש לקחת בחשבון שעלול להיות לא מעט גשמים).

בפברואר מתרחש בכל שנה קרנבל טנריף בין ה-12 ל-21 בפברואר בבירת טנריף סנטה קרוז דה טנריפה. אם אתם מתכננים לבקר בסנתה קרוז דה טנריפה בתאריכים אלו מומלץ להזמין לינה מראש. 

מלונות מומלצים:

בחודש פברואר מזג אוויר יהיה יחסית נעים ושמשי, עם טמפרטורה ממוצעת של 20 – 22 מעלות ושעות שמש רבות, אך לעתים ייתכן גם גשם וסופות רעמים.

לחצו כאן לטיסות לטנריף

ברזיל – הקרנבל הגדול בריו דה זנרו.

אחת לשנה, בחודש פברואר, מקיימת העיר ריו ד-ז'נרו את הקרנבל הגדול והמפורסם בעולם. הפסטיבל ייארך ב-2023 בין התאריכים 17.2.23 עד ה-21.2.23.  הערים המומלצות ביותר לחגוג בהן הם ריו, פלורה או סלבדור.אם אתם מחפשים מצעדי ענק עם תחפושות מרשימות, מסיבות ענק, מצעד המנצחות – ריו. אם אתם מחפשים קרנבל עממי, ענק במיוחד ובחינם או להשתתף במצעדים שזו חוויה מחשמלת בשילוב מסיבות ענק – סלבדור. אם אתם מחפשים קרנבל סטייל פסטיבל אלקטרוני משולב מסיבות בריכה, אמנים בינלאומיים ענקים וקצת טעימה מקרנבל עממי – פלורה

לחצו כאן לאתר הרשמי של הפסטיבל

יש לכם רעיונות לאן כדי לטוס לחופשה בפברואר?
מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם ליעדים לחופשה בפברואר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעים להכיר..
שיר ים פסקה

שמי שיר-ים ואני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט. בבלוג אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם.
בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.
בנוסף אני כותבת גם הרבה טיפים על תכנון טיול והוזלת עלויות.

_____________________________________
שירותים של בלוגרית טיולים
ציוד טיול לחו"ל
טיפים להוזלת עלויות טיול
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
הרשמה חינם לעסקי תיירות

הצטרפות לאינדקס עסקי התיירות של Check IN/OUT

שם פרטי *
שם משפחה *
אימייל *
סיסמה *
אימות סיסמה *

לקריאת התקנון

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן